Pikabu Selamlar, 12 gun once sezeryan dogum yaptim. Kollarim, ayaklarim ayak bileklerim asiri kasiniyor. Neden olur yasayan var mi? Kasidigim yerde de minik sivilce gbi noktaciklar cikiyor. Yasam kalitemi dusurdu bu kasintilar 🙄
Makarna Pikabu çok geçmiş olsun. Benimde olmuştu normal doğum sonrası kesi için kullandığım kremler alerji yapmış meğer. Siz dikişlerr için krem kullanıyormusunuz?
Ococila Benim de olmuştu uzun bir süre bacaklarımı kaşındım yara oldu hep şimdi de sadece strese girince kaşınıyor anlamadım