ErdeminAnnesii Mrb kızlar hem meme hem mama gdyoruz, ki daha çok mama alıyor oğlum Bi haftaya kadar hergun kaka yapardı şimdi 2.3 günde bir yapıyor nette normal. Dyor sizdede varmi bu durum
Mine26 ErdeminAnnesii canım benim kızımda 3 aylık bende hem mama hem anne sütü veriyorum ama bende çoğunluk anne sütü günde en az bir kere muhakkak yapıyor
Gmznzalbrls-1820 Bizde de kaka sorunu var bende hem mama hem emziriyorum ama 4 günde bir yapıyor hatta bazen ilaç vermek zorunda kalıyorum çok ağlıyor yapamayınca :((( nasıl çözüm bulcam bilmiyorum