Bse evet bende kullanıyorum bebeğim 4,5 aylıkken kendim başladım daha kilo aldımı bilmiyorum ama severek yiyor bi tabak yiyo bide hippinkini aldım elmalı tahıllı olan oda organik onuda seviyor ama kabız oldu biraz bizimki ondanmı bilmiyorum seninki değiştimi kakası