MuBaBu15 herkes size isminizle hitap ettiği için o da duyduğunu kopyalıyor. Kızarak, inatlaşarak hiç söylemez emin olun. Benim kızım 18 ayından sonra anne demeye başladı. Şimdi 26 aylık bana da babasına da bazen ismimiz ile hitap ediyor. Kızacak bir şey yok bunda.