Bu gün 3 gündür karnımın alt kısmında ağrı var hastaneye daha gidemedim 1 2 gün daha beklemek istiyorum geçmese gidecem inşallah adetime daha 9 10 gün var ondan değil diye düşünüyorum çünkü genelde ağrım olmuyo hamilede değilim ne olabilir fikri olan yazsın lütfen