zeynepzeze Merhaba 6 gün sonra 1 yaşında bebeğim. Ne yemek yiyor, ne uyuyor. Hiç bir şeyden memnun değil. Acayip yorulmuş durumdayım. Beynen de bedenen de. Sürekli ağlamalar, saniye bir yerde durmuyor. Sizin de böyle mi?
Seherronya zeynepzeze merhaba canım doğum günümüz aynıydı sizinle :) iştah sorunu hiç yaşamadık ama bu aralar istediği birşey olmayınca kızılca kıyamet koparıyor bugün elinden kalemi aldığım için boncuk boncuk gözyaşı döktü :/ aşırı hareketli koltuğa tırmanmayı öğrenmiş sürekli tırmanıp tırmanıp duruyor . Şuan hareketliliği dışında pek zorlamıyo beni ama her an her şey değişebilir günü günlerini tutmuyo :) Allah bol bol sabır versin
eliifkorkmazz Aynısından bizde de var :) sakin kalmaya çalışın siz sakin oldukça bebekte sakin olucaktır zamanla daha da düzene girer inşallah her ay değişik huylar ediniyorlar iştah sorunu bizde de nutrigen üzüm çekirdeğine başladım biraz iyi geldi gibi maşallah diyim
zeynepzeze Seherronya Koltuğa tırmanma bizde de var 😁 Ya hareketlilikleri tamam ama uyumuyor. Ve sürekli ağlıyor 😢
Yildizz_ 5 gun once aynı oyleydik 4 gun boyunca agzına lokma koymadı desem yeridir dünden beri normale donmeye başladı dişimiz patlıcak ona yoruyorum ben atakda olabilir allah sabır versin bize 11ay 21 günlüğüz bizde