Merhabalar 🎈 2 ay 21 gün önce sezeryan doğum ile doğum yaptım. Lohusa sürecinde 40 gün olması gerektiği gibi bir kanama sürecim oldu. Daha sonra 1 hafta hiç birşey gelmedi yalnız temmuz 25inde 10 günü geçkin bir kanamam meydana geldi. Regl kanaması diye düşünerek tarih tutmuştum. Fakat şuan ay geçti ve regl günüm mü geçti yoksa olması gereken bir kanama mıydı düzensizlikler meydana gelir mi ? Lütfen yardımcı olur musunuz bu tarz yaşayan varsa bilgilendirirse cok mutlu olurum ❤🌸 Hayırlı akşamlar şimdiden 🌸