Ce_Ce 6.ay da kızamık aşısı yapıldı mı bebeğinize ? 9.veya 12.ay da yapılıyor diye biliyordum fakat ebe 6.ayda yaptıracağımızı söyledi
Didiii Ce_Ce normalde 12.ayda yapılıyor salgın nedeni ile 9.ayda da yapılması kararı alınmış.çevremdeki herkese 9.ay denmiş size neden öyle dediler anlayamadım,aşı takvminde değişiklik mi oldu diye hemşireye sorsaydınız keşke
Ce_Ce Fatossakarya2020 evt herkes 9.ay da yaptırdık/ yaptıracağız diyor. Sadece birkaç kişi 6.ayda yaptırmış burada daha önceki postları inceledim.
Ce_Ce Didiii 6.ay aşılarımızı yaptırmak için gittiğimizde söyledi ebe. Gittiğimizde nezaman yapılacağı hakkında net bi fikrim yoktu o yüzden soramadık. Sonrasında araştırınca çoğu kişinin 9.ay da yaptırdığını öğrendim. salı yada cuma günleri yapılıyormuş .Gittiğimizde konuşacağım