Bizimkinindr çişi kokuyor gerçi prima bebek bezinde çocuğun çişi daha kötü kokuyor bilmiyorum artık neden alamadı kilo yarın öğrenicez beslenmeside iyiydi ama aşırı hareketli sünnet filanda oldu acaba ondanmı zatıfladı hiç bilmiyorum moralim iyice dibe vurdu allahım emeklerimizi boşa çıkarmasın çok emek veriyoruz gerçektende