Mrb arkadaşlar yaklaşık 3 4 gündur bebeğim kabız karnı taş gibiydi acilde lavman yapıldı onu rağmen sadece bir kere kakasini yaptı ilk sorum bu normal mi? Aguline gaz surubunu kullanmaya başladık verdiğim zaman yapıyor ama 1 saat sonra tekrar gaz sancısı çekmeye başlıyor kivraniyor lütfen yardım edin artık çok yoruldum