Anneler merhaba bebegim 4 aylik kakasini 10 gündür çok dolu ve sulu yapıyor. Sanırım bi yüzden bu ay kilo alımı yavaşladı kilo verdi. Canım çok skloyor iki kez dr ye gittim kaka tahlili temiz. Dr süt alerjisi olablr dedi bir haftadır tüketmiyorum hala değişen bisey yok. Geçmeyen ishal için ne yapmalı. Ishal derken kakasini günde en fazla 3 kez yapıyor