Merhaba kızlar 3 ay 8 günlük bir oglum var dogdugundan beri mama içiyor ilk başda iştahı iyiydi en azından zorla içmiyordu şimdi hiç mama istemiyor vermesem 24 saat aç durcak huzursuz da degil uykusuda normal ama yemiyor neden bilmiyorum gün boyu iki defa 90 ml mamayı zorla içiriyorum yemedigi için kaşık mamasına başladım onuda zorla yedirıyorum artık şırıngayla içirmeye başladım durum o kadar kötü sizlerin bebişleri nasıl acaba bu durum geçicimi yoksa böyle devam ederse kafayı yiyecem yemedigi için sinirleniyorum bagırıyorum yavruma🥺☹️