Eğitimli bakıcı ödeneği diye birşey varmış özel sektörde çalışıyorum 4A Bursa’da yaşıyorum bu bakıcı olayından yararlanmak için ne yapmam gerekiyor hiçbir bilgim yok Bir postta gördüm bilgisi olan Yada Bilgi almak için nereyi arayıp görüşmem gerekiyor yardımcı olur musunuz