Eymeninannesiiiiii Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık uyurken çok dönüyor döne döne uyumayı seviyor yani beşiğinde uyumak istemiyor küçük geliyor ona geceleri sürekli uyanıyor dönemiyor diye montessori yataklardan mı alsam diyorum kullanan var mı nerelerden aldınız
Mom10 Eymeninannesiiiiii Benim kızım 1 yaşına girecek bir hafta sonra ve aynı problemi yaşıyorum 2 aydır.Dönerek uyumayı seviyor ve rahat edemediğini düşünüyorum park yatağa sığmıyor maalesef çok döndüğü için.Bu ay montessori almayı düşünüyorum ya da eşim kendisi yapacak.
nursocum Eymeninannesiiiiii benimkide 6 aylık ve çok sık dönüyor ve döndüğü zamanda anne yanı yatakta ister istemez kendini uyandırıyor daha küçük yanımda uyumasını istiyorum en az 2 ay daha bu yatakları araştıracağım
Ceyo0666 Eymeninannesiiiiii ben kullanıyorum canim gece sepet beşik de gündüz montessori yatağında yatıyor rahat bence tavsiye ederim geniş çarpmıyor rahatca yatıyor
Eymeninannesiiiiii Mom10 benimki şimdiden başladı keşke biraz daha bekleseydi 🙈 uygun ama güzel bir model bulabilsem çok iyi olacak
Eymeninannesiiiiii nursocum çok sık uyanmaya başladı dün gece koydum yarım saat sonra uyandı hemen tekrar uyuttum tekrar uyandı sonra yatağıma koydum hemen uyudu 5 saat sonra uyandı o da acıktığı için çaresiz kaldım artık
nursocum Eymeninannesiiiiii ben yanımda yatıramıyorum eşim çok hareketli uyuyor korkuyorum mecbur orda devam edecek alışana kadar