_esintii_ Bebeğim 3 aylık ve sütüm yetmiyo gece 45 dk ya bir kalkıyo ve bu ay sadece 500 gr almış mama takviyesi düşünüyorum sizce hipp mi aptamil mi hangisi daha besleyici hangisi kilo aldırır 😔
Merfeee _esintii_ 1aylik aşı zamanında 600 gram almıştı.. çok az bu kilosu mama takviyesi yap dedi 400 gram eksiği mama ile 12 günde tamamladi şükür Sma marka kullanıyorum.. hiç kabız sıkıntısı yaşamadim
Zuhalnehir _esintii_ aptamill kullanıyoruz gaz ve kabızlık gibi sorunları yaşamadık çok şükür. İyi de kilo aldırıyor
Akrhnm Merfeee bnm bebeğimde 1. Ayında 600 gr almış az dedi doktor sütünü sağ onu ver emzirfikten sonra dedi