HonKiPonKiDoNiNo tabi canım, artık tek suçlu önlem almadığı İçin vatandaş. Sanırsın bütün önlemleri aldılar, üzerlerine düşeni yaptılar, ah siz yokmusunuz sorumsuz vatandaşlar.
evet halk sağlığını değilde sermayeyi ben kayırdım çünkü!
Sonumuz hayrolsun