kranKolataKodaba bizim odamiz da gündüz 25 oluyor gece 21 22ye iniyor kiyafet olarak uzun kollu zibin bir tane ince iclik alt don giydiriyorum içine bir çorap üstüne de yine çok kalin olmayan bi takim giydiriyorum iki kat yani gecede baya kalin pamuklu battaniyesi var onu ortuyorum kenarlarindan sıkıştırıyorm yüzüne çekme gibi bi durum olmadi simdilik terleme felan da olmadi benim minikler sıcağı seviyolar sanırım analari gibi 😊