Merhaba bebeğim 15 aylık rota v.aşısı var 5 gündür ishal günde 6 dan fazla bez dolduruyor
ateş kusma yok ishal diyetine rağmen geçmedi bütün dr a gittik korona sebebiyle ilgilenemedi fazla😣
antibiyotik yazmış
kullandım ama içim hiç rahat değil
ishalde antıb kullanılmaz yazıyor çoğu dr yazılarında
Başına gelen ne yaptı lütfen yardım edın