RundownMom 7 bucuk aylık kızım. Emzirirken resmen dayak yiyorum. Pat küt vurmalar göğsümü, kolumu çimdiklemeler, çizmeler… Bu geçici bir durum mu yoksa böyle paso dayak mı yiyeceğim?
Mom987 RundownMom 18 aylık emerken bir anda ayağa kalmalar tam tersi yatmalar. Gırtağıma parmak bastırması ısırması saç yolması ağzıma yüzüne parmaklarını sokması yüzüme vurması dizlerime kollarıma topuklarıyla vurması dışında hiçbir sorun yok 😌
Kubra_2019 11 aylik aynısı bende de var görüşlerim dayak tenis gibi mor cimcikleme çizik, emzirmeyi geçtik gece dinerken elinin tersiyle bir vurdu 😆 gözüm sulandı resmen
Kubra_2019 RundownMom bilmiyorum ki ilerleyen zaman da ne olur gous uçlarıma işkence çektiriyor sanki vallahi ağlayarak emziruyorum, lansinoh aldım fayda etmiyor bizim daha hic dışımız yok eziyorum sürekli tuttuğu yeri
denizesintim17 Mom987 😄😄 Allah affetsin kahkaha attım yaa henüz o kısımlara gelmedim ben olmaz insallah ama başıma gelmez güldüm diye 😄
Mom93 Benimki 4 ay 17 günlük emerken eliyle burnumu tutuyo sonra elini kaldırıp şap diye suratima vuruyor bilinçli yapmıyordur benimki demi ya daha küçük çünkü ve bu ara saçımı cekmeye başladı
RundownMom Mom93 😁ay sizinki erken başlamış. O zamanlar benimki uslu uslu emiyordu. Şimdilerde içinden canavar çıktı😁