Prensess_annesii yok canım hiç bir sıkıntı olmadı ama sadece beslemene ve vitaminleri düzenli şekilde kullanman gerekiyor bebeğin gelişiminde kilosunda bir sıkıntı yok haftasına göre iyi gidiyor sende son 7. Ayına kadar emzirebilirsin kendini iyi hissedersen bebeğin küçükmüş seninde çünkü daha bize ihtiyaçları var bir çok kişi bana da kes dedi ben doktorumun dediklerini yaptım bir sıkıntı olmadı .