Kızlar sezeryan olalı 9 ay olacak spinal oldum sezeryan sonrası hiç ağrı sızı bir şey yaşamadım çok iyiydim ama son zamanlarda göbek deliğin 4 parmak altı gibi anlam veremediğim bir hassasiyet uyuşukluk hissi gibi bir his ve sağ tarafta bir acı sızı çok şiddetli olmamakla beraber beni çok rahatsız etmeye başladı. herhangi bir fikri olan var mı doktora da gittim normal olabilir diyip geçti ultrason da da hersey normal dedi ama kistim varmış kist böyle bir şey yapar mı Yumurtalık kistiymiş antibiyotikle küçüldü bile ama ağrı hala var yada acı mı desem nasıl bir his anlatamıyorum…