Ysmn9282 Evet zararlıymış, doktorumuz kesinlikle önermedi. Bebeğin yürümesi için üst bacak kaslarının çalışması ve güçlenmesi lazım ama örümcek alt bacak çalıştırıyor, çocuğun gelişimini yavaşlatıyor. Ayrıca çok sayıda ev kazasına yol açıyormuş. Bebeğin sürekli askı konumunda olması da kasıklara, genital bölgeye zarar verebiliyormuş.