Kızlar bebegım idrar yolu emf olmuştu 5 gün igne kullandık gectı o surecte cocuk sabaha kadar uyumuyordu kıvranıyordu sankı gaz gırıyor gıbı. Bu arada bebegım 6,5 aylık. İgnelerı kullandık tekrar aralıksız huzurlu bır sekılde uyumaya devam ettı 1 hafta boyunca. Şimdi ise 3 gündür gecelerı yıne uyumuyor ve yıne sıkıntısı varmış gobı gaz gırıyormuş gıbı. Acaba tekrar mı oldu ıdrar yolu enf bu kadar kısa surede hemen olur mu kı? Basına boyle bırsey gelen oldumu?