Alya282019 Kızlar bebeğim 9 aylık oldu emziğine baya düşkün.artık 6 18 ay olanını almak istiyorum. yorumlara baktım çoğu kişi büyük olduğunu, bebeğinin tutmadığını söyledi. değiştirip kullanan anneler fikirlerinizi merak ediyorum
Serene Alya282019 biz de uzun süre geçememiştik, öğürüyordu bebeğim sürekli. 15 aylık gibiyken anca alıştı. Önüne koydum aldı çıkardı aldı çıkardı alıştı. Ama küçük olanı da kaldırmadım, alıştıktan sonra kaldırdım.
EsofmanliSevketHoca Alya282019 Oğlum 5,5aylık öylesine bir kere verdim 6/18 aldığı gibi bi daha da bırakmadı 🙈🤣
Mommy_ Alya282019 7 aylıkken 6-18 aya geçtim. İlk önce büyük geldi öğürdü ama elimle destekledim bir iki kerede tuttu
Defne_cicegim Alya282019 benim kızım 11 aylık var arkadaşlarım büyüğü alma bizimkiler almiyo dedi bende diğerine asla ben o yüzden almadım bosyere şuan para verme çünkü diğeri çok büyük ben eczanede çalıştığım için görüyorum
milasmommy Benim kızım 3 ay 20 günlük şuan ki emziği yenidoğan ama küçük gelmeye başladı artık kaç almalıyım acaba 0-6 ay var birde 3-6 ay var arasındaki fark ne acaba
zlhaa00 Defne_cicegim canm peki 0 6 ay olanı kaç ay kullanabilirsin bebeğim. Şuanda 5 aylık yeni tuttu o emziği
Tugceksck Alya282019 bizde kızım 6.ayı bitirdiğinde geçtik ilk bi kaç gün alışamadı gibi oldu bi küçüğü bi büyüğü verdik derken alıştı şuan 13 aylık büyüğü emiyor rahatlıkla
Birkizbiroglan Alya282019 vallahi ben 6 aylıkken verdim. İlk aldı attı. Daha sonra tekrar verdim hemen tuttu emdi.. şuan 9 aylık ama nerdeyse 8 aylıkken emziği bıraktı.
Alya282019 Birkizbiroglan alayım bende en iyisi night serisini alcam gece parlasın bazen bulamıyorum karanlıkta emziğini bu kolaylık olur hem. Teşekkür ederim ☺️
nisosmom Alya282019 hayir gerek duymadik acikcasi kucuk gelmiyo rahat bi sekilde emiyo zaten genekde uykuya geciste kullaniyoruz