Ben pastamı kendim yapip ailece ufak bir dogum gunu yapmak istiyordum ama esim kabul etmiyor birde parti süs malzeleri yerinde çalışıyor patronu ucretsiz vericekmis herşeyiri esimde abartmak istiyor simdi de bana yemek kısmı kaldı ne yapicam bilmiyorum pratik biseyler yapmak istiyorum birseyler onerirmisinz anneler isimlerini yazin onerin bende kolaysa 😊🙏🏿 yaparim biraz beceriksizim ama idare etcez arrtik