Ben doğduğundan beri sürekli öyle yatırıyorum nerdeyse artık öğrendi kafasını sağa sola çevirip kendi ayarlıyor öyle yatıyor 2 buçuk aylık bu arada. Sırt üstü sürekli irkiliyo3 ve kendini kaldırıyor. Bazen yüzüstü yatmak istemiyor çeviriyorum sırt üstü yatıyor ama genelde yüz üstü yatırıyorum hem antreman oluyor kasları güçleniyor hemde gaz sorunumuzu hafifletiyor