Edamete Iyi aksamlar annelerimm oglum 1 kasimda insallah 1 yasina girecek ben yavas yavas hazirlik yapmak istiyorumm acaba bu plankarti nerden bulabilirimm😊
Havvank Edamete instagramda bi arkadaşım yapıyor ben de kendi kızıma yaptırmıştım atolyehilal sayfası bakabilirsiniz :)
Rbysf Edamete beimde oğlum 17 ekim de 1 yasina girecek fotografcilar yaoar diye düşünüyorum esim oraya soracak
Ygz Edamete dijıtalmagnet var görümceme ordan yaptırmıştık fiyatlarıda uygun bakın mutlaka Birde Çicek sepetinde de var
ebz09 Rbysf canim dijitalmagnet.net ebak uygun fiyatli ben 70×100 cm 41 tlydi diyehatirliyorum doğumgününde kullandim postumda paylasmistim kalitesi cok iyiysi kapidaodeme oldugu icin rahattimda