Edamete benim de bu aralar aynısı oluyur. İlk 6 ay da çok erken oluyordum. Adetimin bitmesi ile başlaması bir oluyordu. Kadın doğumcum kan testi istedi bir hormonum yüksek çıkmış ama emzirdiğim için ilaç da veremedi. Zaten emzirmeye bağladı hormonun yüksekliğini. Sonra düzeldi Kaç aydır ne güzel 27 28 günde bir oluyordum ama son 2 aydır yine bozuldu. 20 21 günde bir olmaya başladım. Bu arada kızım 19 aylık