Mavimelodi13 Kızlar merhaba ikiz doğumdan sonra Vücudumuz ne zaman toparlanıyor hala hafif karın ağrılarım var Bağırsaklarımın hareketlerini hissediyorum eğilip kalkarken hafif ağrılarım var 4:30 ay önce doğum yaptım ikiz
masalduru Mavimelodi13 bende 5 bucuk ay oldu ıkız dogum yapalı sırt kemıgım cok fena agrıyo bagırsaklarım aynen hareket edıyo sankı karnım da bısey varmıs gıbı
masalduru Valla bılmiyom canm bu ikizlerde çektiğimi hıc Bır dogumumda cekmedım doktora gıdecem vurusten dolayı gidemiyorum sizde epıduralmi dogum yaptınız
Mavimelodi13 masalduru canım arar mısınz 05316703959 Ya da çağrı atın ben arayayım aralarımızı konuşalım çektiklerimizi anlatayım