mavisimmm20 Mrym66 benim 20 günlükken başladı ama çok fena gazlı bir bebekti benmki kullanmadığım şey kalmadı her akşam ağlama saati vardı 3 aydan sonra düzeliyor
mysweetbaby Mrym66 10 günlüğüz sanki 3-4 günlükken başladı.ama çok uzatmıyor bir yarım saat cebelleşiyoruz.belki ileriki zamanlarda olunca daha şiddetli oluyordur