Gereksiz duyar kasmalar, kendi çapında yargıçlık oynayanlar, zeka seviyesinin altında ezilip hala o saçma yorumlarıyla konuya dahil olmaya çalışanlar vs. size o kadar çok gülüyorum ki çok komiksiniz yaaa demek ki diyorum oksijen israfı böyle bir şey 🤣🤣🤣