Nurtenn4161 ay canım o sütün mü bozuk diyenler bozuk süt emmiş kusura bakma da!! Bu durumda bir anneyi üzmeye ne hakları var ayar oluyorum şöyle yorumlara hiç mi kafa yok. Hiç merak etme tekrar dönecektir ataktandır. Uzun bir süre ben de yaşadım, hala tam aşabilmiş değiliz birkaç naçizane tavsiyem ayakta pışpışlayıp gezdirerek emzirmeyi dene, memeyi almadığında sinirli olduğunda ısrarcı olma sakın sakinken teklif et. Emzik, biberon vermemeye çalış, ve uykuluyken emzirmeye çalış o zaman alıyorlar. Yavaş yavaş emmeye başlar. En önemlisi de canını hiç sıkma, başkalarının dediğine kulağını tıka. Sen çok iyi bir annesin 💖