Kızlar bu aralar silikon üç biraktirma sorularini çok görüyorum size şöyle bi tavsiye veriyim benim kızım doğduğunda 5 gün boyunca mememi asma tutmadı meme ucum yoktu çünkü memeye gelince cildiriyordu çocuk 5 gün sagip verdim biberonla bu seferde biboerona alıştı sonra silikon uc aldım öyle tuttu gogusumu 2 ay öyle emzirdim sonra baktım olmuyor illet şey kayıyo düşüyo çocuk hava yutuyo falan silikon ucun önce iki deligini kestim bi kaç gün öyle emzirdim sonra diğer iki deligini ortadan kestim öyle emdi bu sayede hem bebek goguse temas ediyor hemde çenesi fazla yorulmuyo hemde göğüs ucunuzda cikiyo bu sayede bıraktık silikon ucu çok şükür şuan kızım 14 aylık normal emiyor inşallah birilerine faydam dokunur❤❤