SunaNare bizim de öyleydi, 5 buçuk Aya kadar sallamaya devam ettik ama bıraktırmak istiyordum çünkü ben alıştırmadım kayınvalidem alıştırmıştı. Yalnız sadece gündüz uykularında sallanarak uyuyordu gece uykusunda emzirip yüz üstü yatırıyordum sallamadan hiç. Şimdi 6.5 aylığız bir gün hiç sallamayarak başladım ne kadar uyursa uyumazsa da elbet uykusu çok gelip uyuyacak dedim. Esnediğini falan görünce yüz üstü yatırıp müzik açıp poposunu pış pışladım uyudu, alışana kadar arada huysuzlandığı oldu ama hiç ağlamadı artık sallamadan uyutuyorum hem de hiç :)