buse1928 Merhaba dün pos açmıştım. Doktora gittik ve grip geçirdiğini söyledi. Dünden beri calpol veriyorum. 37.7 den aşağı düşmüyor. Açıkçası enflovir adındaki ilacın çok yan etkisi var. Kullanan var mı?bebeğim 4 aylık