Mltmdfn Selamlarrrr elimde hiç açılmamış SMA 1 (0-6 ay) vardır. Bebeğim bu mamayı içtikten sonra sürekli kustuğu için değiştirmeyi düşünüyorum yaramadı galiba bebeğime. Almayı düşünen olursa bir tık uyguna karşı ödemeli gönderebilirim piyasada suan 120 tl
TospikOglusum Mltmdfn canm 107 tiye aliyrm ben 800gr aldigin yere iade edremit.musun fisiyle parasını alamazsin ama onun Yerine başka bisey alirsin
Mltmdfn Heide 94 e bulabilirseniz ne guzel ben 120 liradan aldım 3 tane 😔heryerde fiyatlae yükseldi e bebekte falan 119 tl hep
Mltmdfn Ada_Deniz ya her mama her bebeğe yaramıyo aptamil de kabız yapmıştı ne alacağımı da bilmiyorum 🙇🏻♀️Doktorumuz similac önerdi anne sütüne en yakın dedi. Belki ondan alacağım bilemedim şakır şakır sütümüz gelmiyo ki pis mamaları içirmesek😔
TospikOglusum Mltmdfn anne sütüne En yakın mamadr sma ya kusma neden yaptı anlamadim.doktorunuza danışsaydınız keake bi
Mltmdfn TospikOglusum danıştım ya bebekten bebeğe değişir dedi mamayı bebeğiniz seçer her mama her bebeğe iyi gelmez dedi aptamil kullandık oda kabız yapmıştı bebeğimi 🤦🏻♀️