10 kilolara yaklaştıysa obezliğe doğru gitnesin diye demiştir dr çünkü yurumeye yaklaştığı dönemler tembellik oluyor diye benim bebeği 9.ay 5 gunluk 8.250 ve canım çok sıkılıyor yemiyor siye bugun üç çeşit yaptım yemedi ağladım perişan oldum buna ragmen kıpır kıpır hareketli mutlu sağlıklı ama ben 200 300 grm eksik gitmesine çok takıyorum