AhmetAlanya
Merhaba arkadaslar oglum 4 buçuk yaşında bırcok doktora goturduk geniz eti bademcik ameliyat deyıp kulagına tüp takıcaz dedıler sıvı toplamış kulakları nekdr basıtte olsa cok ufak dıye yaptıramıyorum ama artık uyuyamaz oldu ve kılo kaybedıyo bıde kızım var 4 aylık , bana gop küçükköy de oturuyorum burakrda yada bayrampşa cevresı heryer olabılır aslında gıdıp memnun kaldıgnz KKB doktoru war mı ? Direk ısmını alıp gıdıp muanye olup yaptrmak ıstıyorm başarı hast ve duygudan memnun kalmadık buarada warsa eger dha oncedn belkı bu amelıytı olan sevınırım