Arkadaşlar iyi akşamlar öncelikle evlatlarınızı Rabbim sizlere bağışlasın🤲🏻 Bebeğim 43 günlük , reflüsü var fakat bugün aşırı karın guruldaması oldu reflü için gaviscon kullanıyorum. Ama hiç böyle olmamıştı bir Bilgi sahibi iseniz ya da önereceğiniz herhangi bir yöntem varsa lütfen paylaşın… iyi akşamlar