Oz1376 bebekler sadece ac oldugunda aglamzlar agrisi oldugunda ,susadiginda , korktuğunda , bazen keyfi☺ benim oglumda oyle 2 aylik oldu surekli emmek isterdi sonra takip ettim gaz sancisi oldugunda agliyor ve cok emmek istiyo. Ac olduğunu saniyordum sonra bez takibi yaptim bir kagida not aldim her bez taktigimda gayettte dpyuyordu 5 6 kez bez aliyorum altindan kaka yaparsa 7 8 oluyor bazen☺ sizde bez takibi yapin ve mutlaka her emzirnede gazini çıkartın .