Aksumervenur Meltem95 bizim de doğar doğmaz pişik oldu bebeğimiz mustela kullandık hala da kullanıyorum çok memnunum
Ek-istanbul Meltem95 ben doğduğundan beri popolin kullanıyorum hiç olmadı kardesimede onu kullanıoduk bide arkonun klasik beyaz yeşil tüp kremide çok iyi geliyo
Yasemin89- Meltem95 benim bebeğime yaramadı sudokrem ben pişik olduysa direk hametan sürüyorum doktora da bi göster istersen aman mantar olmasın da çok zor🤦♀️ Desitin de iyi olduğunu duydum arkadaşlarda yazmış deneyebilirsin
Kelebe34 Meltem95 doktorumun tavsiyesiyle desitin mor kullanıyorum pişiği çok hızlı iyileştiriyor ilk oğlumdan beri tek kremim
HYagmur Meltem95 yok değil pişik kremi bende kullandım doktorların geneli hep bu kremi yazıyor kızım ilk aylar da olmuştu kullandım 2 güne yok etti ve bizim de çok kötüydü hala arada kızarlık olur gün içinde sürerim geçer kızarıklığı
Kubra_2019 Albertosss ben kullandığım da etkisini çok gördüm benim kizim alerjik bebek birde pisigi çok fazla oluyor, stilex bucak ısırması alerji kremi ama pişige de öneriyor dr.lar
Arasannesi Meltem95 sebamed.sudokrem ve hamazınc güzel bır krem.hamazınc pişik oldugunda anında gecırıyor kızarıklık vs olursa hemen surebılırsınız bır dahakı bez degısene kadar bakıyorum gecmıs oluyor
Eb2580 Meltem95 merhaba oncelikle geçmiş olsun bir numarali ustune baska krem tanimadigim hizli koruma ve hizli tedavi edici desitin adlo krem eczanelerden tedarik edebilirsin bebisimize saglikli gunler diliyorum