bizimde aynıydı 17:00-21:00 arası hiç susmuyodu 2.5 aylık yok denecek kadar azaldı. gaz damlalarınıda bıraktım faydasını görmedim. ben yediklerime çok dikkat ediyorum sadece.
bide kızım alttan gaz çıkarmayı öğrendi asıl bitme sebebi bu tabiki.
doktor 6 aya kadar sürer demişti allaha şükür erken atlattık