Kızlar uzun zamandan sonra çok şükür iş buldum ve kısmet olursa çarşamba başlıyorum şimdi deli sorular kizim 15 aylık emziriyorum kızıma annem bakacak birlikte yaşıyoruz zaten sabah 8 de gidicem 7 gibi evde olurum sağıp bıraksam mı bilemedim artık yemek yiyor gelince emziririm gecede emziririm diyorum siz anneler napiyorsunuz