SertapHilal Normalde akıntı kahverengimsi olurdu bugün baktım bildiğiniz kan gelmiş bu kadar erken regl olma ihtimalim var mı ? Yoksa normal akıntımıdır?
frambuazliturti SertapHilal hayır 40 gün içerisinde düzensiz bi şekilde kanama oluyor. Benumde öyle oldu. İkinci ayda normal regl oldum