Ben doğduğundan beri yanımda yatırıyorum. 1-2 defa beşiğinde yatırmayı denedim ve asla uyuyamadım. Aklım bebeğimde kaldı. Bi yerlerde okumuştum 2 yaşa kadar anne yanında yatması çocuğun güven duygusunu geliştiriyomuş. Hem özlüyorum yanımda olmayınca🥰