Aycanada Kizlar 3 ay once epidural sezeryan oldum 4 gundur asiri sekilde bel agrim var hic boyle agrim falan yoktu sizde durumlar nasil?
Kartallveannesi Aycanada valla 7 ay önce bende epidural sezaryen doğum yaptım hala ağrıyor ne zaman geçecek bende bilmiyorum🤷♀️