Yesim09 3aylik 15 gunluguz gün içerisnde yeşil kaka yapması sizce normal mi böyle bisey yasayan Var mi arakadaşlar yanlız bebeğim emziriyorum sadece
Erimyonca Yesim09 olabiliyor fazla süt içtiğinde de bu durumla karşılaşabilirsiniz kakasına dikkat edin sadece kanli mukuslu olmasın o zaman enfeksiyon durumu oluyor doktora danışmakta fayda var
hhtce Arada oluyor benim bebeğimde de. Çok süt içtiğinde ve ön sütü fazla aldığında olabiliyormuş Yesim09
Ek-istanbul Yesim09 çok emiyorsa bağırsaklar sindirimediği için yeşil oluyor 1 saat arayla emzir en azından ki sütün yarasın
Deletedmom329 Bizde yesil kaka arti mukus vardi. Amip varmis. Birde fazla beslenince mukus ve yesil kaka olabiliyor. Oglum ayda iki kilo aldi. Ondan sandim ama amip ve gizli kan vrdi. Antibiyotik kullandik