Gfrn Hamilelikte göbeğim tüylendi dökülmedi de bildiğiniz tüm karnım tüy içinde daha 40 ım çıkmadı doktora bölgemi aldırabilrmym demiştim aldır demişti aldırdım 20.günde acaba göbeğimi aldırsam sıkıntı olur mu şuan 35.gündeyiz
Onedroplove Gfrn göbeğinizdeki tüyler hamilelikte çıktıysa ağda yaptırırsanız o tüyler kalır tavsiyem lazer epilasyon yaptırın ki çoğalmadan bitsin
aliannesi ben genitalimi henüz aldırmadım jilet vurdum korktum açıkcası ağdadan :/ ama göbeğimi aldırıcam benim de aşırı tüylendi, karardı insanın morali bozuluyor
Gfrn aliannesi evet rengi değişti aynada bakamıyorum psikolojim bozulacağına aldırayım en iyisi acımadı bölgem canım benim aldır bence çünkü jilet daha güçlü çıkarır daha çok acır
Gfrn Asli26 yok bende korkuyordum minik minik aldı kuaförüm acımadı canım doktor dikişlerin senin karnının 7 kat altında öyle ha deyince açılmaz merak etme yeter ki ağır kaldırma uzanma birşeylere dedi
Esilam Kızlar bende sezeryan oldum karnım çok cıvık 10 gün oldu tuvalete oturunca da göbeğim ortaya çöküyor kenarları yığılıyor sizde de oldu mu
Gfrn rumessa 40 ından sonra bayram mecbur aldırıyorum yoksa kış geldi sorun etmezdim ama inşallah birşey olmaz