Miniprensim valla canım benm kıZımda ilk bir hfta tuttu sonra tutmadı 6 emzık aldım belkı tutar dıye ama malesef hmn cıkarıp öğürdü şimdi iki ay 27günlüğüz tam ümidi kesmiştm kiii uyutmya calsrken emzıgı yıkayıp ağzına verdım bı ıkı cıkrdı ınat ettım tuttu artık son bıkac gundur uyku arasında ve uyutmya calsrkn alıyor pes etme bnce elınle tut ılkten