Alim7189 Balakannesi ben bankada.calsiyorum evden ve 1hfta öncesine kadar yarızamanli çalıştım belki yardmci olablrm
Balakannesi Alim7189 tesekkur ederim evden çalışma sisteminde ne yapıyorsunuz yani evrak üzerindeki işimi eve getiriyorsunuz yoksa online mi calisiyosunuz
Alim7189 Balakannesi ben bankanın merkezi operasyon bölümündeyim zaten işimiz hep PC üzerindendi isyernde PC leri eve getirip öle çalışıyoruz.